Τι είναι το Πρόγραμμα Επιβράβευσης;

Τι είναι το Πρόγραμμα Επιβράβευσης;

Είναι ο τρόπος για να σας δείξουμε την εκτίμησή μας. Θα κερδίζετε πόντους κάθε φορά που δραστηριοποιήστε στην ιστοσελίδα μας, π.χ. κάνοντας κάποια αγορά ή προσκαλώντας έναν φίλο. Μπορείτε να εξαργυρώνετε τους πόντους και να κερδίζετε εκπτώσεις στις αγορές σας από το upbility.gr. Έτσι, όσο περισσότερους πόντους συγκεντρώνετε τόσο περισσότερο θα κερδίζετε.

Ποιος μπορεί να συμμετέχει στο πρόγραμμα;

Όλοι όσοι έχουν λογαριασμό στο upbility.gr, εγγράφονται αυτόματα και στο πρόγραμμα επιβράβευσης.

Πως κερδίζω πόντους;

Μπορείτε να κερδίσετε πόντους κάνοντας κάποια δραστηριότητα στην ιστοσελίδα μας, όπως π.χ. να προσκαλέσετε έναν φίλο σας ή κάνοντας κάποια αγορά. Για να δείτε όλους τους τρόπους με τους οποίους κερδίζετε πόντους, ελέγξτε την καρτέλα Κερδίστε πόντους.

Πώς βλέπω το σύνολο των πόντων μου;

Το σύνολο των πόντων σας, εμφανίζεται πάντα στο πάνω δεξιά μέρος της ιστοσελίδας αρκεί να συνδεθείτε στο λογαριασμό σας.

Πως εξαργυρώνω τους πόντους μου;

Επιλέξτε την καρτέλα Εξαργύρωση Πόντων. Εκεί θα δείτε όλες τις προσφορές μας και αν έχετε συγκεντρώσει αρκετούς πόντους, μπορείτε να τους εξαργυρώσετε εξασφαλίζοντας έκπτωση για τις αγορές σας.

Υπάρχει όριο στον αριθμό των πόντων που μπορώ να κερδίσω;

Όχι, ξεκινήστε τώρα και κερδίστε όσους περισσότερους μπορείτε!

Λήγουν οι πόντοι που έχω συγκεντρώσει;

Ναι, εάν δεν κερδίσετε ή εξαργυρώσετε πόντους για διάστημα 12 μηνών, οι πόντοι που έχετε συγκεντρώσει λήγουν.

Τι σημαίνει ότι η δραστηριότητα 'Εγκρίθηκε', 'Εκκρεμεί' ή 'Ακυρώθηκε';

  • Εγκρίθηκε: Οι πόντοι αυτής της δραστηριότητας έχουν καταχωρηθεί και μπορούν να εξαργυρωθούν.
  • Εκκρεμεί: Οι πόντοι αυτής της δραστηριότητας πρέπει να εξακριβωθούν για να μπορέσετε να τους εξαργυρώσετε και συνήθως ισχύει για τις αγορές και τις προσκλήσεις φίλων.
  • Ακυρώθηκε: Οι πόντοι αυτής της δραστηριότητας δε θα προστεθούν στον λογαριασμό σας. Αυτό μπορεί να συμβεί εάν π.χ. ακυρώσετε κάποια αγορά (η δραστηριότητα, από εκκρεμεί θα αλλάξει σε ακυρώθηκε).

Τι θα συμβεί όταν ένας φίλος που προσκάλεσα, ακυρώσει ή δεν ολοκληρώσει την αγορά του;

Οι πόντοι που αντιστοιχούν σε αυτή τη δραστηριότητα και εκκρεμεί η καταχώρησή τους, θα ακυρωθούν και θα σβηστούν από τον λογαριασμό σας.

Γιατί φαίνονται λιγότεροι πόντοι στο σύνολο των πόντων μου;

Γιατί εσείς, ή κάποιος φίλος που προσκαλέσατε, ακύρωσε την αγορά του.

Ολοκλήρωσα μία δραστηριότητα αλλά δεν κέρδισα πόντους!

Κάποιες φορές, μπορεί να χρειαστούν μερικά λεπτά να επεξεργαστούμε τη δραστηριότητά σας και να καταχωρηθούν οι πόντοι σας.

Μπορώ να χρησιμοποιήσω τους πόντους μου κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας μου;

Όχι άμεσα, θα χρειαστεί πρώτα να εξαργυρώσετε τους πόντους σας και να λάβετε ένα κουπόνι το οποίο μπορεί στη συνέχεια να εφαρμοστεί κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Πως μπορώ να διαγραφώ από το πρόγραμμα επιβράβευσης;

Εάν δεν επιθυμείτε να κερδίζετε πόντους, μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας και να μας ζητήσετε να σας διαγράψουμε. Με τη διαγραφή σας, θα χαθούν οι πόντοι που έχετε συγκεντρώσει και δεν έχουν εξαργυρωθεί.

Τι γίνεται αν διαγραφώ από το πρόγραμμα και επιθυμώ να ξαναεγγραφώ;

Απλά επικοινωνήστε μαζί μας και θα ξανακαταχωρήσουμε την εγγραφή σας. Με την επανεγγραφή σας, το σύνολο των πόντων σας θα είναι μηδενικό.

Πως μπορώ να αναφέρω κάποιο πρόβλημα;

Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας, στο τηλέφωνο ή το email που αναφέρονται στην ιστοσελίδα μας.

Feedback and Knowledge Base